wtorek, 9 lipca 2013

Sukienki na lato 2013

Hej :-D Lipcowe upały dają na się we znaki, w jeansowych spodenkach coraz ciężej wytrzymać, a nie każda z nas lubi nosić spódniczki. Wpadłam na pomysł zrobienia krótkiego postu na temat letnich sukienek, które można kupić w znanych nam powszechnie sieciówkach. Ja osobiście jeśli chodzi o sukienki najlepiej odnajduję się w H&M. Nie przepadam za dużą ilość zdobień, marszczeń i bufek,
wolę raczej klasyczne wzory. Znalazłam kilka najmodniejszych tego lata krojów, wzorów i fasonów.

Najbardziej z sukienek powyżej spodobał mi się nr. 3, mierzyłam podobną sukienkę, jednak nie wyglądałam w niej za dobrze. Podoba mi się także sukienka z nr. 5 :-D posiadam podobną, jednak w trochę zimniejszych odcieniach mięty.
Sukienki w lekkich odcieniach o prostym kroju od zawsze były w modzie, większość z was na pewno posiada, jakąś zakopaną głęboko w szafie i już dawno o niej zapomniało. Są bardzo uniwersalne i pasują na wiele okazji.
Na co dzień również możemy zakładać sukienki, niektóre są naprawdę wygodne i o wiele bardziej praktyczne niż spodenki.
Jeśli spodobał Ci się nasz blog zapraszamy do komentowania i dawania swoich propozycji na posty, które by was interesowały.
Pozdrawiam :-D
-Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz