poniedziałek, 1 lipca 2013

enjoy.your.books

Od 3 miesięcy nieudolnie próbowałam przeczytać książkę o Paulu McCartney'u, jednak z powodu szkoły nie miałam zbyt dużo czasu. Sądzę, że książkę naprawdę opłaca się przeczytać, jest tam wiele bardzo szczegółowych i cennych informacji na temat samego Paula jak i zarówno The Beatles.
Jednak w książce tej jest poruszony znany wszystkim fanom odwieczny problem tego kto jest liderem popularnego w latach sześćdziesiątych bandu. Mi jako osobie, która twierdzi, że to częściowo przez te właśnie wieczne porównywanie dwójki przyjaciół doszło do rozpadu zespołu.
Jak można się spodziewać w książce o Paulu przysłowiowe psy wieszano na Johnie, co nie za bardzo przypadło mi do gustu, gdyż jak wiadomo John był osobą o pokojowych poglądach o hipisowskim zarysie charakteru. Wracając jednak do konkretów tj. książki Paul McCartney Życie, autorem jest Peter Ames Carlin.


W niedzielę będąc w empiku, nie mogłam się powstrzymać również od kupna kolejnej książki, a niestety skończyło się na dwóch. Do mojej kolekcji dołączyły również John Lennon Życie oraz John Lennon listy, autorką książki jest druga żona Johna Yoko Ono, udostępniła ona korespondencję zastrzelonego przez psychopatę męża.




Mam nadzieję, że któraś z książek przypadnie wam do gustu, recenzję dwóch ostatnich postaram się wystawić jak tylko skończę je czytać.

                                                                                                                                     -Kinga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz