wtorek, 23 lipca 2013

Polowanie na koty

Hej dziewczyny :D
W sklepach aż huczy, a właściwie miauczy od kotów :-D również ja dałam się ponieść naszym czworonożnym przyjaciołom. Będąc w niedzielę w galerii w poszukiwaniu sukienki, wybrałam właśnie tę w koty. Jednak na jednym ubraniu z ulubieńcami indywidualizmy się nie skończyło. :D
Zainwestowałam również w przewiewny, biały top z dwoma czarnymi koteczkami :D













Sukienka - H&M
pierścionek - Six
kolczyki - Tally Weijl
buty - CCC
Mówiłam też o topie o to on :D Znalazłam też według mnie pasującą dżinsową kurtkę.



 
Top - H&M
kurtka - Cropp
 
Przygotowałyśmy też kilka przykładowych ubrań z kotami.




 PS: Gdyby ktoś wiedział coś o tego typu bluzach prosimy o kontakt :-D
 
To już chyba na tyle. Zachęcam do komentowania naszego bloga, Julka również niedługo wstawi swój post, który mamy już gotowy :D
Miłego dnia :-D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz