niedziela, 27 października 2013

Swetry, sweterki :-)

Cześć! :-) Dawno nas tu nie było, w wakacje często wstawiałyśmy posty, jednak idąc do szkoły stwierdziłyśmy, że nie damy rady. Dziś wpadłam na pomysł zamieszczenia postu o swetrach, będziemy się starały robić to raz w tygodniu, za nasz brak czasu odpowiedzialna jest nauka + konkursy kuratoryjne (w moim przypadku Liga zadaniowa z matematyki UMK, kuratoryjny, również z matematyki, prócz tego fizyka i polski), Julce również kilka tych konkursów wpadło. Chciałam wrócić do tego co lubię i czy się interesuję, dlatego wpadłam na ten pomysł. (przywrócenia bloga). Jest niedziel, a moje biurko wygląda tak:



no cóż gdy chce się cokolwiek osiągnąć trzeba nad tym pracować, nie wspominając o tym aby zostać laureatem. Tak czy owak postanowiłam dodać dziś post o swetrach wkładanych przez głowę, pokażę kilka moich, miedzy innymi te, które najczęściej noszę. Za oknem mamy piękną polską jesień, a swetry to świetne rozwiązanie na wyjście na spacer lub domowy, niedzielny obiad u dziadków. :-)
Oto te, które kupiłam ostatnio:













Kilka dodatków:

i oczywiście buty:




Znalazłam także kilka swetrów z cenami, które są dostępne teraz H&M: 
 Na ten tydzień to na tyle, w komentarzach możecie dawać własne pomysły na następne postu. Pozdrawiam (i spadam na imieniny do dziadka ^_^ ) 
-Kinga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz